چگونه وبلاگ خود را بدون ایجاد مزاحمت در اینترنت تبلیغ کنید


چگونه بلاگ خود را در خارج از وب سایت خود بدون ایجاد مزاحمت جلب می کنید؟

اگر چیزی وجود داشته باشد که اینترنت از آن متنفر است، دیدن افرادی است که محتوای خود را در بخش‌های انجمن و نظرات تبلیغ می‌کنند.

به همین دلیل است که در این پست به چند تکنیک مختلف می پردازیم که می توانید از آنها برای تبلیغ خود بدون آزار دادن مخاطبانی که می خواهید جذب کنید استفاده کنید.

چرا باید وبلاگ خود را تبلیغ کنید؟

در اینجا نکته اصلی اتفاقی است که هنگام راه‌اندازی یک وبلاگ رخ می‌دهد: شما هر کاری را که برای راه‌اندازی وبلاگ خود نیاز دارید انجام می‌دهید، شروع به انتشار محتوا می‌کنید و سپس منتظر می‌مانید تا گوگل صفحات شما را فهرست کند.

متأسفانه، این یک روند طولانی است و ممکن است ماه ها طول بکشد تا شما شروع به دیدن کنید هر ترافیک از گوگل

اما چه وبلاگ بزرگی دارید و چه به تازگی شروع به کار کرده اید، این ایده خوبی نیست که به گوگل به عنوان تنها منبع ترافیک خود تکیه کنید.

اگرچه موتورهای جستجو مانند گوگل منابع خوبی برای ترافیک هستند، اما غیرقابل پیش بینی نیز هستند.

هر وبلاگ دیگری در جایگاه شما تلاش می کند برای همان کلمات کلیدی شما رتبه خوبی کسب کند، بنابراین رقابت زیادی وجود دارد. شما در خطر دریافت ترافیک کمتری برای کلمات کلیدی هستید که قبلاً برای آنها رتبه خوبی داشتید.

علاوه بر این، گوگل چندین بار در سال تغییرات بزرگی را در الگوریتم خود ایجاد می کند که می تواند باعث افت غیرمنتظره رتبه شما شود.

در نهایت، ایجاد قدرت در جایگاه شما زمان زیادی می برد.

به همین دلیل مهم است که راه های دیگری برای تبلیغ وبلاگ خود پیدا کنید، مانند رسانه های اجتماعی.

خود تبلیغی چیست و چه تفاوتی دارد؟

شاید تصور واضحی از اینکه خود تبلیغی برای وبلاگتان چگونه است داشته باشید، یا شاید از خود بپرسید که اصلاً چه تفاوتی با تبلیغ معمولی وبلاگ دارد.

توضیح ساده این است: ارتقای منظم “منفعل” است در حالی که خود تبلیغی “فعال” است.

با تبلیغات غیرفعال، می توانید محتوای خود را به مخاطبان گسترده ای معرفی کنید، به این امید که به مخاطبان هدف شما برسد.

به عنوان مثال رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید. مطمئناً، شما ممکن است فالوورهای خود را داشته باشید، اما بیشتر تعاملات پست‌های ویروسی از حساب‌هایی است که شما را دنبال نمی‌کنند.

به همین دلیل است که از هشتگ‌های مرتبط و زیرنویس‌های بهینه‌شده استفاده می‌کنیم، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را در صنعت خود دنبال می‌کنیم و در مورد محتوای مرتبط نظر می‌دهیم. این به محتوای ما کمک می کند تا به طور موثرتری به بازار هدف ما برسد.

وقتی محتوای خود را به طور فعال تبلیغ می کنید، آن را مستقیماً برای مخاطبان هدف خود تبلیغ می کنید.

برخی از نمونه‌های خود تبلیغی عبارتند از گذاشتن پیوند به پست‌های وبلاگ خود در انجمن‌ها و برچسب‌گذاری تأثیرگذارانی که ارتباط چندانی با محتوای شما ندارند.

این امری بی ادبانه تلقی می شود و بسیاری از انجمن ها این روزها حتی قانون “عدم تبلیغ خود” را اجرا می کنند.

اما هنوز همه چیز گم نشده است. ما هستیم چند راه برای تبلیغ محتوای خود بدون قفل شدن از هر پلتفرم در وب.

چگونه وبلاگ خود را بدون ایجاد مزاحمت در اینترنت تبلیغ کنید

در اینجا روش های خود تبلیغی وجود دارد که در این بخش به آنها خواهیم پرداخت:

  1. در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی محتوای جذاب ایجاد کنید.
  2. مقالاتی در مورد رویدادهای جاری در حوزه کاری خود منتشر کنید.
  3. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.
  4. در انجمن ها با دقت پست کنید
  5. اینفلوئنسرها و کارشناسان مربوطه را به روش صحیح تگ کنید.
  6. به یک گروه فیس بوک بپیوندید یا یک گروه راه اندازی کنید.
  7. پست مهمان به صورت استراتژیک

1. محتوای اصلی ایجاد کنید که همه جا را درگیر کند

این روش وقت گیر است، اما یکی از مؤثرترین راه ها برای تبلیغ آنلاین وبلاگ خود این است که این کار را در فضایی انجام دهید که قبلاً با آن آشنا هستید.

و اگر مدتی است که وبلاگ نویسی کرده اید، مطمئناً ایده های زیادی برای محتوا دارید.

این فرآیند را با دانستن اینکه مخاطب هدف شما از کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی بیشتر استفاده می کند، شروع کنید. به سادگی محتوای مرتبط با صنعت خود را جستجو کنید و ببینید آیا محتوایی ظاهر می شود یا خیر.

حساب های مرتبط با صنعت خود را دنبال کنید و محتوای آنها را ببینید. این بهترین راه برای دانستن جزئیات هر پلتفرم رسانه اجتماعی است که می خواهید محتوا را در آن منتشر کنید.

در مرحله بعد، شروع به تبدیل محتوای وبلاگ خود به محتوای رسانه های اجتماعی بومی کنید.

به مرور زمان دنبال کنندگان بیشتری به دست خواهید آورد و تبلیغ وبلاگ خود را بسیار آسان تر خواهید کرد.

2. مقالاتی در مورد رویدادهای جاری در زمینه تخصصی خود منتشر کنید

حتی اگر دنبال کننده ای در شبکه های اجتماعی ندارید، همچنان می توانید از وبلاگ خود برای جلب توجه به صنعت خود استفاده کنید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، پوشش موضوعات پرطرفدار است.

از آنجایی که کلمات کلیدی و نتایج موتورهای جستجو برای موضوعات پرطرفدار بسیار جدید هستند، رتبه بندی برای آنها آسان تر است. این احتمال کشف وبلاگ شما را افزایش می دهد.

سعی کنید با پوشش دادن رویدادهای جاری در حوزه کاری خود، طرفدارانی به دست آورید، سپس از روش زیر برای استفاده از این موارد استفاده کنید.

3. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی احتمالاً بهترین و مطمئن ترین راه برای تبلیغ وبلاگ شما است زیرا مخاطبان شما باید برای دریافت ایمیل های شما شرکت کنند.

هنگامی که خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، مخاطبان شما ممکن است با پیمایش در فیدهای آنها با پست های شما روبرو شوند. اگر محتوای شما یا تبلیغ خود را آزاردهنده بدانند، ممکن است شما را مسدود کنند تا در آینده محتوای شما در فیدهایشان ظاهر نشود.

بنابراین، بهترین راه برای تبلیغ محتوای جدید خودتان این است که این کار را در مقابل مخاطبانی که قبلا ساخته اید انجام دهید.

شما می توانید این کار را با ایجاد لیست ایمیل خود انجام دهید.

چگونه لیست ایمیل خود را افزایش دهیم

ما یک مقاله کامل در مورد نحوه رشد لیست ایمیل خود داریم، اما بهترین روش هایی را که می توانید استفاده کنید در اینجا خلاصه می کنیم.

موثرترین راه برای جذب بیشتر مشترکین ایمیل، جذب آنها با آهنرباهای سرب است.

آهنربای سرب انگیزه ای است که شما برای متقاعد کردن بازدیدکننده برای ثبت نام در لیست ایمیل شما پیشنهاد می کنید. بازدید کننده پس از عضویت مشوق دریافت خواهد کرد.

در اینجا برخی از آهنرباهای سربی رایج آورده شده است:

  • کتاب الکترونیکی
  • چک لیست
  • مدل
  • قابل دانلود

اگر به ایده های اضافی نیاز دارید، راهنمای آهنرباهای سربی داریم.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای استفاده از آهنربای سرب این است که آن را به عنوان تبلیغ محتوا در پست وبلاگ خود ارائه دهید.

برای پست خود در مورد ابزارهای تولید سرنخ، می‌توانیم یک ارتقاء محتوا را در قالب یک فایل PDF با نمونه‌های واقعی ابزارهای تولید سرنخ، دلیل کارکرد آنها و دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه ایجاد مجدد آنها ارائه دهیم.

از آنجایی که این آهنربای سرب به مقاله ای که در آن ارائه می شود مرتبط است، بازدیدکنندگان ما بیشتر برای دریافت آن ثبت نام می کنند.

راه های دیگر برای رشد لیست ایمیل شما شامل استفاده از انواع فرم های ثبت نام در سایت شما و قرار دادن آنها در مناطق کلیدی است:

  • صفحات پست وبلاگ
  • صفحات فرود سفارشی
  • صفحه اصلی
  • صفحه درباره
  • پاورقی
  • نوار کناری
  • صفحه اختصاصی خبرنامه

چگونه محتوای خود را در لیست ایمیل خود تبلیغ کنید

هر زمان که پست جدیدی را منتشر می کنید برای مخاطبان خود ایمیل بفرستید.

خطوط موضوع ایمیل خود را بهینه کنید و از داستان ها در ایمیل های خود برای ارتباط با مشترکین استفاده کنید قبل از اینکه از آنها بخواهید کلیک کنند.

فقط مطمئن شوید که ایمیل های خود را در همان زمان کوتاه نگه دارید.

همچنین باید روی تقسیم بندی لیست ایمیل خود کار کنید. این به شما کمک می کند مطمئن شوید که محتوای مناسب را برای زیر گروه های مختلف که مخاطبان شما را تشکیل می دهند، تبلیغ می کنید.

4. ارسال در انجمن ها

این یکی از محبوب ترین راه ها برای تبلیغ وبلاگ شما است.

بسیاری از وبلاگ نویسان جدید بی حوصله می شوند و سعی می کنند با ارسال پیوندی به آخرین پست خود در انجمن ها، به ویژه Reddit، از روند طولانی ایجاد یک وبلاگ صرف نظر کنند.

کاری که باید انجام دهید این است که برای هر انجمنی که می خواهید در آن پست کنید، حساب های حرفه ای با نام تجاری خود ایجاد کنید.

شما همچنین باید به دنبال انجمن های خاص برای صنعت خود باشید.

با حساب‌های جدید خود، می‌توانید مانند هر کاربر دیگر انجمن پاسخ دهید و پست‌های جدیدی ایجاد کنید، اما همچنان حرفه‌ای باشید.

همچنین پست های مفید جدیدی ایجاد کنید، اما هرگز از پیوند به وبلاگ خود به عنوان تنها راه حل استفاده نکنید.

پاسخ‌های کامل را در پست‌های تالار گفتمان بدهید، اما بگویید: «اگر می‌خواهید نگاهی عمیق به این موضوع داشته باشید، یک مقاله کامل در مورد این موضوع در وبلاگم دارم.»

5. تأثیرگذاران و کارشناسان مربوطه را تگ کنید

بار دیگر، بسیاری از وبلاگ نویسان جدید بی حوصله هستند و سعی می کنند توجه تأثیرگذاران و متخصصان حوزه خود را به خود جلب کنند.

این احتمالاً یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای تحریم شدن توسط برخی از تأثیرگذارترین صداها در صنعت شما است.

برای انجام صحیح این کار، با اینفلوئنسر یا متخصصی که می‌خواهید مورد توجه قرار بگیرید، پیوند برقرار کنید یا یک دوئت بسازید، یا محتوا ایجاد کنید. الهام گرفته شده است توسط آنها و تگ کردن آنها در آن.

منظور ما این است که اگر یک اینفلوئنسر یا متخصص در زمینه شما در مورد موضوع خاصی صحبت می کند که شما در مورد آن نظر دارید، به نظرات خود در ویدیوی خود پاسخ دهید و آنها را در آن تگ کنید.

همچنین می‌توانید قالب محتوایی را که توسط یک تأثیرگذار در صنعت خود استفاده می‌شود، دوباره ایجاد کنید و آن‌ها را نیز در آن برچسب‌گذاری کنید.

در اینجا مثالی از نحوه تبلیغ خود به یک تأثیرگذار توسط یک کاربر Reddit آورده شده است.

آنها یک فیلم را بررسی کردند و دو نفر از بازیگران را هنگام تبلیغ در توییتر تگ کردند. کاربر Reddit گفت:

“آنها بازتوییت کردند، لایک کردند، پاسخ دادند و حتی نویسنده/بازیگر اصلی با مهربانی به جایی که من در ابتدا به بازیگر شخصیت اشتباه اشاره کردم اشاره کرد – بنابراین آنها آن را خواندند.”

6. به یک گروه فیس بوک بپیوندید یا یک گروه راه اندازی کنید

یک گروه فیس بوک مرتبط با صنعت خود پیدا کنید یا یکی را راه اندازی کنید.

موضوعی را برای تمرکز بر روی گروه خود انتخاب کنید نه اینکه آن را فقط با نام کسب و کار خود نام گذاری کنید.

درست مانند تالارهای گفتگو، روی ارائه اطلاعات مفید در گروه و ارسال محتوای جالب تمرکز کنید.

از نام تجاری خود استفاده کنید، اما از گروه فقط برای تبلیغ پیوندهای پست وبلاگ استفاده نکنید.

7. یک وبلاگ مهمان به صورت استراتژیک ایجاد کنید

هنگامی که پست های مهمان را ارسال می کنید، از اضافه کردن پیوند به صفحه اصلی وبلاگ خود نخواهید.

موضوعی را مطرح کنید که مستقیماً با موضوعی در وبلاگ خود مرتبط است، سپس از وبلاگی که موضوع را مطرح می کنید بپرسید که آیا می توانید پیوندی به پست خود در پست مهمان خود اضافه کنید تا زمانی که به پست مهمان در وبلاگ خود پیوند دهید. وبلاگ خود

این رویکرد برای هر دو وبلاگ مفیدتر است.

افکار نهایی

اگر می خواهید وبلاگ خود را توسعه دهید، تبلیغ وبلاگ خود قدم بسیار مهمی است که باید بردارید.

وقتی درست انجام شود، بدون ایجاد مزاحمت در اینترنت، ترافیک بیشتری به وبلاگ خود خواهید داشت.

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، حتماً راهنمای عمیق ما را در مورد نحوه تبلیغ وبلاگ بررسی کنید.



دیدگاهتان را بنویسید