بهترین فیلم های هیجان انگیز تلوگو برای تماشا – وبلاگ ها را کشف کنید


می بینید که فیلم های تلوگو تعلیق زیادی را ارائه می دهند که عاشقان اکشن از آن لذت خواهند برد. با این فیلم های پر از تعلیق، هیجان برای شما تضمین می شود، که ممکن است غریزه شما را در هنگام دنبال کردن تحولات داستان در صحنه های مختلف پر از شگفتی تحریک کند. بهترین فیلم‌های مهیج جنایی تلوگو که در زیر در این وبلاگ فهرست شده‌اند، شما را همیشه درگیر نگه می‌دارند و قلبتان را به تپش ادامه می‌دهند.

[1] باماکالاپام 2

در این فیلم می بینید که آنوپاما (با بازی پریامانی) به خاطر گذشته پر دردسرش عهد می کند که تنها باشد. او با خدمتکارش شیلپا (شارانیا پرادپ) رستورانی را اداره می کند و در مسابقه بت آشپزی که توسط آنتونی لوبو (با بازی آنوج گورورا) حریص برگزار می شود، شرکت می کند که دارای انگیزه های پنهانی است. وقتی شرایط بد می شود، آنوپاما توسط افسر فاسد NCB Sadanand (با بازی Raghu Mukherjee) مجبور می شود تا جام مسابقات را بدزدد.

چرا ساداناند باید از آنوپاما کمک بگیرد؟ چه چیزی باعث می شود او را تهدید به گرفتن جام کند؟ نمودار آنتونی چیست؟ در نهایت، Anupamaa چه می کند؟ این فیلم پاسخ تمام سوالات شما را می دهد.

[2] بندام

در سوکلاپت، جایی که آنتونی (با بازی سریرام)، حسابدار یک کارخانه برنج، به تازگی خانه دیگری خریده است. او با همسر باردارش، مری (با بازی خوشی راوی)، مادرش و دو دختر دیگر، سوفی (با بازی بیبی لیشا) و تارا (با بازی بیبی چیترا) به خانه می‌رود. به زودی تمام خانواده شروع به تجربه برخی از رویدادهای نامنظم می کنند.

آنها بر این باورند که اموالی که اشغال می کنند خالی از سکنه است، بنابراین قصد دارند آن را ترک کنند. خوشبختانه آناما (دانشمند شیطان) به موقع به آنها کمک کرد. چه چیزی را دنبال کرد؟ ما از این خانه چه نمی دانیم؟ این بقیه داستان را تنظیم می کند و شما همچنین می توانید تماشا کنید بت هندی تلوگو imdb برای بقیه زمان اگر به اجرای نمایش های خوانندگی واقعیت علاقه دارید و عاشق شنیدن آهنگ های مختلف تلوگو هستید.

نسخه OTT Pindam:

[3] P.S نوشت

می توانید ببینید که راما کریشنا (با بازی سریکانت میکا) یک پلیس باتجربه در ایستگاه پلیس کوتابومالای است که برای آموزش دانش آموزان جدید راوی کومار (با بازی راهول ویجی) و کوماری (با بازی شیوانی راجاشکار) مامور شده است. در این حوزه، وزیر کشور پاریسلا جایاراج (با بازی مورالی شارما) مصمم است تا از طریق سیاست کاست در انتخابات پیروز شود. یک روز راما کریشنا و شاگردانش با مشکلی مواجه می شوند که پیامدهایی برای جاه طلبی های جایاراج دارد.

بنابراین، می‌توانید بررسی‌های IMDB هندی تلوگو را تماشا کنید یا اگر می‌خواهید ایده‌هایی در مورد آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است، از جمله دوستان پلیس یا درهم‌رفتن بین دو جهان و در نهایت نحوه پایان همه چیز را ببینید، سپس تماشا کنید.

نتیجه گیری

می‌دانید که تعلیق و هیجان در هر یک از این فیلم‌ها به خوبی ارائه می‌شود – درک ویژگی‌های چندوجهی و غرایز بدیع ذاتی در تعلیق و هیجان. فیلم های جنایی تلوگو. هم برای طرفداران سرسخت و هم برای تازه‌کارها، این فیلم‌ها ترکیبی منحصربه‌فرد از داستان‌های اکشن و پرتعلیق را در خود جای می‌دهند و به شما اطمینان می‌دهند که پس از شروع، تماشای آن را متوقف نخواهید کرد.

سوالات متداول

چگونه می توانم برای انتشار فیلم های جدید تلوگو در پلتفرم های پخش اعلان دریافت کنم؟

برای دریافت اعلان برای فیلم‌های جدید تلوگو منتشر شده در پلتفرم‌های استریم، باید اعلان‌ها را در برنامه‌های پلتفرم استریم مانند Aha فعال کنید، در خبرنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌های آن‌ها مشترک شوید و حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی آن‌ها را دنبال کنید. آنها توصیه ها و اعلان هایی را بر اساس سابقه مشاهده شما به شما می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید